"funny test"

måste bara påpeka att "idiot test" på mobiler må vara de jobbigaste för hjärnan att förstå.. sofi har de på sin mobil, och hon förklarade en jättelätt fråga på spelet för mig, men jag fattade den aldrig.. frågan va typ" En bonde hade 27 får, alla dog förutom 9, hur många hade han kvar?"  och jag börja typ bli irri, för jag sa massa andra saker typ "alla dog?, aaaha, de enda fåret som levde hette 9?" typ såna dumma svar... åh, jobbigt.


träningen gick hyfsat bra ändå. trots att det var inomhus........ och att mina skor är typ, vet inte vad, men efter träningen hade jag blod under huden under min fot... de gör ganska ont att gå.  måste ha nya skor, spec om man får spela domarcupen, det vore niiiiiiiiiice.
sen efter träningen for vi på middag, typ "finmiddag" satt jag där oduschad och ofräsch, gode trevligt. kom hem kring 10, duschade, övningskörde till sofi, duktig tjeeeeej. Var med hon och maja, åt kladdkaka och satt vid datorn.



imorgon är jag barnvakt, från typ 7-11. på morgonen, ganska mört. Sen ska jag till sofi och vi far kanske till stan. hon sa faktiskt att hon skulle försöka vakna vid 12, annars far jag dit och mörbultar hon. Det låter ganska bra, men nu ska jag sova. godnatttttttttttttt! ↓

bilden är tagen då sofi skulle sola
och då somnade jag på golvet på hennes kläder
de var ganska skönt, godnatt- igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0