förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
japp!

Har du några nyårslöften?
ne... men funderar på att börja med ett!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster! 

Vilka länder besökte du?
danmark! 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
kan inte datumen..
 - danmark
- psgfinalen
- dagen då evve skrev att jag blivit moster!

Vad var din största framgång 2010?
hm. tog mig in på en linje i piteå!

Största misstaget? 
att jag inte konfronterade en person. sen finns det lite mer, men de är jag tyst om!

Bästa köpet?
hm.. ingen aning!


Vad spenderade du mest pengar på?
nöjen typ

Gjorde någonting dig riktigt glad?
min familj säkert, och mina vänner! sommaren med mina vänner var dom bästa dagarna. 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
locnville - sun in my pocket
JLS- beat again
usher featuering pitbull - DJ got us fallin in love


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag vet inte riktigt.

Vad önskar du att du gjort mer?
tog tag i mina "problem" jag hade med andra.

Favoritprogram på TV
Grey´s Anatomy, teen mom... hehehe!


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var med några 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh,vetinte. normal?

Den bästa nya personen du träffade?
finns många! min nya klass,martin och elis!























sååååå bjöd på en massa bilder som jag hade i arkivet från näästan början av året. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0