feel the rain on your skin, no one else can feel it for you

Impuls for till gymmet, när mamma sa att vi skulle ut och övningsköra, skönt med lite gymträning såhär före en fett-vecka i spanien :-) både jag och farfar fyller år då vi är där, så tror knappast vi kommer vara nyttiga där........... Sen när jag kommer hem blir det gym för fulla muggar! heh

gick förbi pappa och hämtade mina H&M saker, och allting passade. great! Fast en bikini var lite stor.. dock runt om, men det gick att knyta lite tajt!








och bild på skorna jag köpte i söndags!
  

fail att jag aldrig såg att det stod playboy? men tack gode gud är de inga jävla kaniner iallafall.. heheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0