Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv

har suttit snart i 20 min för att hitta en duglig bild till en konstig tid i mitt liv. Har flera bilder, men tänkte se om det fanns någon sån där extrakonstig bild som var en tid i mitt liv.


Hade kvar en nära vän, bästa vän tillochmed. Men det hände en massa saker så ingenting gick rätt. Vi gick åt olika håll, hatade varandra, åtminstone jag. Men jag hade väl mina anledningar. Allting gick åthelvete efter det, men vissa saker har rättat upp sig nu. Idag bryr jag mig inte. Eller.. Jo det gör jag. Jag är oftast förbannad och arg, men what to do.
Och jag var nykär.



förra sommaren var upp och ner, problem här och där, orkar inte skriva så mycke mer om de.

Kommentarer
Postat av: amandapietarinen

vet att sofi sagt till dig att jag inte bryr mig, och att jag sen bara var glad för eran skull, men att du aldrig trott på det. om man glömmer vissa saker i år så vet både du och jag att vi alltid velat det bästa för varandra. och nej jag skrattade inte, jag blev chockad. tyckte bara att du skulle få höra det från mig också, för jag har lagt undan allt det där nu. it's up to you

2011-01-31 @ 21:45:11
URL: http://amandapietarinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0