anna klippare

okej, vi glömde fara till tph. men det gör inte mig nå! jag nöjer mig med att springa runt i rummet för att få täckning bara jag får ha kvar mobilen.

vi gick till anna klippare för att kolla om hål i tungan, och jag ska göra det där. Blev sugen på att göra det nu, idag. För tungan är somsagt de bäst läkande köttet. eller ja, köttet i munnen. Och hon sa att det var inga problem om jag skulle utomlands, men min moderjord var nojjig så jag får vänta till efter resan.

blir att fara till jennifer ikväll efter träningen, tror jag då, om hon kommer ihåg det eller har gjort andra planer, vi får väl se. Kanske sover där också, we'll see. men de vore smått kul. hiiiiiiiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0