ångest

Gick iväg till gymmet och tränade. Var skönt att få springa av sig! Men.. mina iPod hörlurar är sönder.. ena funkar inte, och jag stör mig så sjukt mycket på det! Så jag kommer inte klara av resan till spanien med bara en fungerande hörlur?.. hoppas jag kan få några nya.. 

imorgon ska jag packa ner lite kläder från mamma också, har några sommarplagg här.. åh, längtar så grymt mycket. Tänk.. i slutet av den här veckan kommer jag ligga och sola! och förhoppningsvis blivit lite brun!

Tänkte lägga mig och sen några till avsnitt tvd, men jag vet inte om jag ska de.. inte när bara en hörlur fungerar.. men får se hur det blir!


åååh.. sommarrrrr


Kommentarer
Postat av: maja

JO DET ÄR GOTT!!!!!:D

2011-01-18 @ 20:11:39
URL: http://majaffurtenbach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0