petter- du vet att jag gråter

älskar låten, 24/7♥ mår iallafall bättre idag. Känns som att jag sagt så varje dag.. men på mornarna mår jag alltid bajs, sen blir det bättre,och jag äter aldrig nånting på dagarna, jag dricker vatten, kissar, sover, ser tv. När jag inte ens ätit upp min b&j än är det nånting som är fel.. har halva kvar och fick den igår? somethings wrong.


håller mina tummar och tår och hoppas att nånting händer imorgon så att när jag vaknar är jag fräschare och piggare än någonsin, spelar som en gud, och vi vinner hela cupen. Om jag inte får spela, pga att jag är sjuk blir jag ledsen.. ska ändå ta mig dit på något sätt isåfall och heja på mina power girls! 

ska och kolla nån möbel med mamma och mange nu, sen far jag dit ikväll. Pappa åker till portugal imorgon för att spela golf... ovanligt? ne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0