jajaa

for och bokade tid med mamma idag till piercing i tungan, trodde vi skulle boka typ i veckan eller nästa vecka, men nä. Då säger hon "kring den 28februari." hur länge måste jag vänta? blev(är) förbannad och sur. Först skulle jag vänta tills jag vart utomlands, skulle då få vänta 1 månad (fick de på julafton) men visst tänkte jag, en månad att vänta är väl ok. MEN det vart aldrig att hon bokade, även fast ja påminnde och nu när vi äntligen farit och bokat, måste jag vänta 3 jävla veckor till för att jag måste vänta tills dom varit utomlands? jävligt kul


blir sur bara jag tänker på det. Hade iallafall fyslabb idag på skolan. ändå lite kul. vi mätte pulsen medans vi gjorde nån övning, och sen massa andra övningar. Slutade efter det, gick till stan och käkade på bigboy med lisa linnea och tina.

sofi kanske kommer och gör mig sällskap inatt, får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0