jag kommer baby, jag tror jag är kär

sofi: det var någon på min tidigare blogg som hade kommenterat och frågat om armen? haha, den ser faktiskt ful ut.


nyss ätit tacos, hehe, göttans! blir att lägga sig och läsa ut engelska boken till imorgon, har ungefär halva kvar. Har oth säsong3 på nedladdning, hoppas den blir klar till ikväll så jag kan på börja den. LOVELY!



dans idag på gympan med fordons,bygg, estet och samhälls. Lyckades göra illa knät, inte skönt. Tog även spruta idag, började gråta. glömde andas, och blev knallröd i ansiktet av att jag spände mig, fint :-) lisa och linnea var mitt stöd :) och jag deras. Heh. Dom tog sprutan på ett konstigt ställe.. typ. inte i armvecket och inte på handen. utan i mitten av de. sjukt. Sen efter, fick man en stor vit blåsa dirr efter dom tagit sprutan. men den försvann ganska fort, och ja. På torsdag blir det att ta riktiga sprutan, i dont want tooooooo. cry me a river.


ska va duktig å läsa nu, sen belöna mig med glass och oth!

8an ftw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0