domar cupen

azm, blev typ frisk av att spela fotboll? wünderbart. Gick inte så bra idag för mitt lag, våran tränare sa att han skulle dela upp oss i 2 jätte jämna lag. hur tror ni de blev? njaaaaaaaaaaaa. alltså, där misslyckades han ganska rejält. I mitt lag var vi bara 2 "anfallare" jag och jenny, och sen var resten försvarare/målvakter. Lyckades ändå sätta dit en boll! med hjälp av målvakten.. men ett mål! och sen sista matchen som slutade 1-1 gjorde gussa ett! :-) med tanke på våran uppdelning i laget, tycker jag att vi var helt klart grymt bra. Om man bortser från det orättvisa, vi kämpade igenom varje match och det blev aldrig nåra mördar resultat, vi klarade oss ganska bra ändå.  Öif2 kom ända till final, där dom förlorade mot älvsbyn. synd!



nyss ätit tacos, var ett tag sen min magsäck var så full! åt aldrig nå rejält när jag var sjuk. he-he.
ska vidare till några andra ikväll och göra besök. Vore kul att fara till maja men det blir inte, eftersom jag ska upp tidigt.. jag och mamma ska fara till ikea redan kring 7... jobbigt, men värt! :) blir en lugn kväll här hemma då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0