besök..

tror det blir besök på sjukhuset eller vårdis imorgon, jag och pappa har tänkt på de.. 
Skulle aldrig farit och tränat, eller jo, för jag ska få spela på lördag, men jag gick av efter ett tag, fyfan. Trodde jag skyulle spy där ett par gånger! mår iallafall kasst just nu. nyss duschat, kännermig lite fräschare, men mår hur dåligt som helst. Ärligt, har nog aldrig mått söjn. Då jag går krökar jag ihop ryggen, det gör sjukt onti magen, och mitt huvud snurrar, och åh. allting känns jobbigt

lägger mig och ser film, och hoppas jag kan sova inatt utan att vakna varje timme godnatt

Kommentarer
Postat av: fankan

Krya på dig gumman!

2011-02-03 @ 00:07:35
URL: http://fannylindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0