RADIATION

Spenderade gårdagen hos farmor och farfar med pappa och min farbror. Mycket ätande, tv tittande och kortspel. + massa prat, lite godis och paketöppning! Kändes helt okej att vara den enda med en hög klappar. Satt där med 8-9 klappar och dom med en var typ :ppPPPpP

Kring halv 11 begav vi oss hemåt, jag hoppade av vid sofi där jag sen också stannade hela natten. Skönt att få vara med hon när vi inte vart med varann på länge, haha (låter som att vi är värsta addicted av varann..) Men det var iallafall skönt. Låg och kollade på massa gamla bilder, somnade där efter 4 nån gång!

Gick hem kring halv 1, sen dess har jag suttit vid datorn och inte gjort ett piss. Ska ta tag i rummet och städa. Ikväll beger vi oss till Mullejaur!


Har en katt som tar upp hela sängen!! Men det får hon så gärna göra. Efter jul/nyår så ska hon (med massa protester från mig!!!!!!!!!) få en ny ägare. Tråkigt nog. massa tårar kommer fällas och har fällts. min finaste snuttis♥

god juuuul då

gulle ni!

min vän är fin!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0