INGENTING

For och sov hos sofi igår, blev ett misslyckat vakande försök...  nåjaa, vi fick då massa motion. Stod och dansa som nå galningar till musik, och vi spelade även kort! standard typ. Gick och la mig kring 4? trött tjej!


Idag på skolan gick vi till CH och såg luciashow, åååh så varm jag blev inombords! hehe. Den var hur fin och bra som helst! Slutade kring 4, gick till stan med sofi ett tag, och sen hem och sen bar de av till träning. Mina ben är döda och mina ögon väger plötsligt 100000000000kg. Blir en tidig kväll!




fina minnen från förrförra lucia :)


Kommentarer
Postat av: evve

Inte ofta du klarar att vara vaken en natt ;P

Pallar ju inte ens se en film sent på natten.. haha.. ;)

2011-12-13 @ 23:50:18
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0