FÖRBANNAD

Varje söndagkväll blir jag förbannad, varför? jo, för jag måste bära 5-6 fullpackade väskor mellan mamma och pappa. Mina axlar gör så helvetes ont, alla band på axlarna skaver igenom jackhelvetet, min rygg gör förbannat ont och mina lungor trycks ihop så förbannat mycke att jag måste stanna efter varje meter och försöka få nån jävla luft i lungorna. Plus att jag har dunjacka gör att det blir förbannat varmt och när man sen kommer in i värmen dör man av värme + att man slänger av sig alla väskor fort som fan och då får man skäll för att man är arg och irriterad. UNDRA VARFÖR?!?!?!

Kvällen kommer bestå av att ligga i mitt rum och hata allt och alla. Ska gräva ner mig i sängen och drömma om att mörda någon av ilska. underbara söndagar alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0