CANDLEBURN

Låg och läste in säkerhetskontrollen i skallen, gjorde den och sen for vi och handla. Köpte hem lite gotta och annat, så ska ta mig en dusch och fräscha upp mig. Hårinpackning och nyrakade ben ska de bli! + bastu på det :-) lovely. Ska he en film på nedladdning också, så den är klar tills jag är klar.

tills dess ska jag leta en film först och sen läsa min skvallertidning jag också fick med mig hem. Nervös inför onsdag, jappjapp! 07.00 är det första körning med en körskolelärare. Kommer mobilblogga och säkert låna evves dator!



Dog för några sekunder då vi kommit hem och pappa skulle köra in bilen. Där bilen stått tidigare var det en stor rödfläck, såg ut som blod, så jag fråga vad det var, då sa han att han kört på en katt. Och han var helt jävla seriös, så jag fråga om han var seriös och han påstod att han var de, asså då brast det. Var så förbannat nära på att börja gråta, tills han sa "tror du verkligen de?" typ den. Det var tydligen bara nå olja, eftersom bilen är sönder så rinner nån olja ur hela tiden. thank god!!!!!!!!!!!!

världens finaste kissemisse och världens finast långtå!


Kommentarer
Postat av: eö

haha åh, långtån <3

2011-12-20 @ 20:19:39
URL: http://elinokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0