äventyr

Sitter på andra bussen påväg hem nu. Böt just i arvids, är nu påväg till älvsbyn för ett till byte och sen finally mot älskade piteyoo. Har haft, eller har fortf. En stalker, då jag kom till bussstation i actionplog så börje hon babbla direlt, fråga massa saker och börja "va kul att vi ska åka samma buss" osv, somna till i bussen då jag kände nån ta på mig, ja då ville hon veta om vi skulle åka samma buss till älvsbyn också. Sen då vi var på arvids bussstation så stod ja ute å vänta och hon inne, men jo då kom hon ut å börja prata. Fick frågan av en invandrare om jag skulle till stockolm med skellefteåbussen, vänta va???????? Nu springer de renar på vägen framför oss, tänkte.om någon ville veta. Iallafall trodee jag skulle få bli av me den där jobbiga kvinnan på ca40 bast, men nejdå. Samma buss till ä-byn och nu sitter hon på sätet bredvid. Have a nice daaaaay peeeepz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0