LASERBEAM

Har inte uppdaterat för jag har varit med sofi och jolin! Sov där inatt med dom, mys;-)
Onsdag kväll for jag först till tobbe, sen till sofi och jolin, och sen for jag sofi jolin maja och hanna i hannas moppebil till djupviken och grillade med nå tjejer, ingen aning om vilka, aldrig nånsin sett dom... eller? ;-)

Sen hem till sofi och käka mackor, har hittat min nya kärleksfrukost! Rostat bröd med nutella på........  ååh, underbart gott. Smakar som munkar♥ Sen blev vi våldgästade av tobbe å dima, var med dom till typ.. 2-3? då dom for hem, sen såg vi film och somnade typ direkt. Kvällens bästa, vi satt vid köksbordet, "är de där en.. skitkorv?" hehe, hade sofis hund bajsat på golvet utan att vi märkt det, haha! och någon hade visst pillat med foten på den............................ hahah. somnade kring 5 typ?

vaknade halv 4 idag, åt "frukost",nutellamackor♥,  duschade, la oss i sängen och dom sov. till typ halv 8. Sen åkte vi med hanna till ela, där vi hade spökkväll!!!! fy, aldrig vart så......adrenalinfull? vet it hur ja ska beskriva de!!

nåja, hemma nu se oth och sova :-)
stallet imorgon klockan 1 skulle jag tro, om jag inte far och våldväcker sofi och jolin, heheh lät som en riktigt bra plan. får se hur det blir, NATTi



liten tjej 06..07?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0