.I.MISS.YOU.

Kom typ nyss hem från sofi. Tror aldrig jag cyklat så fort, hann inte ens lyssna på en hel låt så var jag framme! Hatar att det inte är gatubelysning överallt... fucking scary.


Spenderade kvällen me soffi och jollo. he he. Hon far hem imorgon dessutom! :(Men förhoppningsvis ska vi dit på nå vinterlov snart!! :-) degade hemma hos soffo och sen for vi ut ett tag med oscar,gustav, simon, amanda, victoria, och hanna! trääääävliiigt.


imorgon ska pappa på begravning hela dagen typ, och jag ska försöka kliva upp tidigt. är det bra väder ska jag fan ut och springa. eller gå, de funkar det med.

borde lägga in bilder från mobilen också, men hittar ingen ork till det... trots att sladdarna ligger bredvid mig...............





kände att jag behövde lägga in nå bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0