I DID IT.

Matchen igår slutade faktiskt med förlust. Var faktiskt förvånad. Men, vi tappade humöret i andra och det gjorde att vi förlorade. Ledde i första med 1-0.(jag gjorde målet,hehe) och i andra kommer jag inte ihåg hur det blev.. Iallafall blev det en fulmatch. Alla spelade fult, och domaren sög allvarligt talat STENHÅRT.


I andra halvlek mot slutet fick Matilda rött kort, som hon egentligen inte förtjänade. Tydligen pga att hon "slagit" till någon, och det värsta är att det var jag som hade gjort det. Fick asdåligt samvete och gick fram till domaren efter matchen och sa det, och sa att dom skulle ta bort matildas. Nu blir det kanske så att jag får rött kort i efterhand, och jag hoppas det så dom tar bort Matildas, kändes jävligt att hon blev avstängd nästa match pga nånting jag gjort. MENMEN. Eller ja, jag slog ju inte bokstavligen TILL henne, utan hon höll i mig och då veve ja me armarna och träffa väl hon eller nå, nånting sånt, men whatever


ska ta hand om 1orna idag, niiiiiiiiiice. Ikväll ska jag till olli och äta mat och ha de bäst med dom bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0