"den som visar sig starkast, är oftast den mest känsligaste" - även fast man inte visar det.

Snodde den av jentan, men fy va bra citat.


Kan iallafall berätta om dagarna i arjeplog, kom till arjeplog halv 12 på kvällen på söndag. For hem till evve och såg tv, gick och la mig kring.. 3? somnade först efter 5 pga en mor och systerson som snarkar ikapp.. :)) ljuvligt! kring 9 vaknar jag va att en liten pojke sitter och vinkar hysteriskt åt mig! haha. :') Gjorde typ inget speciellt på dagen, for och fikade. For till den enda klädaffären som finns i arjeplog... For och handla osv, på kvällen for jag ut och åkte epa med några, joel matte jonathan och hans, galen tur. Dom körde "genväg" i skogen också körde dom i sjön...... 

kom hem där kring 12, då såg vi film "the rite". ingen aning om den var bra, både jag och mamma sov oss genom filmen typ!
vaknade före 9 imorse av en go kille som låg och myste med mig:-) sen har vi bara tagit de lugnt idag!



Nu ska jag lägga över alla filmer på hårddisken och ladda hem The sims3!!! he he.


bilder:

standard!


minigolf med livsfarliga sofi!!


LK!




sörjer som fan för min nagel som gått av längst in typ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0