WHATS HAPPENING WITH YOU?

Vaknade kring 1 idag, åt frukost sen satte jag mig och såg oth. Såg klart säsong 6, har nu påbörjat säsong 7. Åh, vill aldrig sluta se det, det är världens bästa serie. Är kär i serien, kär i personerna i serien, och är kär i handlingen, hela alltihop i serien är bäst.


åt årets första mjukglass idag, gott var det, men det varade inte så länge. Tills jag råkade skära mig på skeden på läppen så de blev blodsmak i glassen, riktigt gott alltså..

Ska ta en dusch snart, sen se lite mer oth och sen bege mig till b-lunda och kolla träning. Sen gå till sofi och fika lite, och sen gå hem till mitt andra hem. Som förresten vart i arjeplog och fått mysa med syster och elis, måste erkänna att jag är avis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0