well, what about.. having a good night, and just get out of control?

Än så länge har min dag varit grym! :-) en kort dag, gått med sofi på stan där jag hittade ett linne från bikkan, super! Och inte för att glömma min bussresa hem från stan... hahahahahhah, åh var länge sen jag skrattade sådär mycket! Åh, ibland älskar jag livet.  Skulle vilja delat det skrattet med en saknad vän också. När jag och sofi kom hem, gjorde vi typ ingenting, sen la vi oss och såg tv sen helt plötsligt var hon borta då jag vaknade :o sjukt. heh.

nåja, åt nyss 4 små rätter, gudarns va gott! hahaha asså vaaaaaaa? nä, ska packa mina belongings sedan gå till min vän SofiEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeh? Sen ikväll far vi till linn och spenderar kvällen, ser ut som att det blir en bra kväll ;-) byeee!


fika!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0