PAPPA - räddare i nöden

inte ok morgon. Mamma ringde och väckte mig kring 9, så jag gick ner för att pissa och börja klä på mig lite fotbollskläder, typ underställ och så. Och jag la den igårkväll under trappan, och nu var den inte där.
Jag letade i tvättstugan,bastun osv. Men ingenstans, ringde till mamma och frågade, och efter ett tag hörde jag i telefonen "Åh faaan" min fotbollsväska var med dom i bilen. Och dom var alldeles strax i umeå. Så sjukt arg och besviken jag blev, ville ju spela. Började gråta av ilska och massa, gör alltid det. Dom sa iallafall att dom skulle fixa det på något sätt, så dom ringde min pappa. Han är min gud idag, tackafan att han är så snäll att han satte sig i bilen direkt och far och möter dom! Åh, en lättnad.



nåja. Ska ner å äta frukost, byyyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0