LIV ÄR BÄST

Haft en riktigt bra kväll, inte som planerad men riktigt kul! :-) Började med att vi for till Anna som skulle pierca sofi, tunga och navel och det blir riktigt bra! :-) nöjd tjej nu asså! Hon e smått wannabe mig, men de it fel å ha stalkers som gör som mig.. ;-) haha, skämtåsido! For in till stan med amanda och elin och träffade lite peeps :-) Jag och sofi åt förresten på Thai garden, lika gott som alltid!  Gick iallafall omkring och bara kollade.

Sen gick vi, jag sofi amanda elin johanna liv och sofie till Liv där vi spelade vattenpoker! Vi fick massa regler, eller ja 3. Vi skulle hålla glaset med båda händerna, säga dr phil före vi drack, knacka i bordet och gå ut på balkongen och skrika LIV ÄR BÄST. Kul var det då! Synd bara kvällen slutade så tidigt, men thats life. Nåja, den var iallafall bra!


Ska lägga oss och se klart Sanctum, påbörjade den tidigare idag, om någon ville veta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0