listen to your heart and you'll be alright

Kom hem från mullejaur idag! Har haft det jätte bra, har varit ute på sjön och fiskat, spelat isfotboll och grillat och bara haft det bra. Igår var det sjukt varmt ute! Fick mig färg i ansiktet :-) Då jag var där hann jag och evve ut och gå 5km, och en dag släppte hon av mig vid balkis cirka en halvmil från huset och jag därifrån sprang jag hem :-) Skönt! Kändes dock som att jag aldrig tog mig nånstans eftersom det är skog åt vilket håll jag än kollade åt.


Påväg hem idag släppte dom av mig i storfors (heden) skulle och se fotboll med sofi, det blev iallafall 1-1 och en armbrytning hann jag också få se! (en kille bröt armen) he he.


har nyss suttit med pappa och klickat hem lite kläder, är jätte nöjd nu. Men får väl se när dom kommer! Massa linnen, örhängen och en väska, surprise! Hatar när man valt ut ett linne också kommer dom inte levereras förräns slutet av juni eller liknande. OGILLA. Nåja, böt ut dom linnena. Ska in till stan imorgon med pappa och kolla nya skor + jacka, lutar åt en jeansjacka!

MINUS jag har inga pengar eller nycklar den här veckan, glömde mina i mullejaur och dom vägra köra tillbaka och hämta dom, så jag känner mig helt naken. exposed. Kan inte fara när jag vill, eftersom vi inte har någon extra nyckel och jag har inte heller mitt busskort med mig så jag kan ta bussen när som helst utan måste hitta en 10a, som blir extra svårt när jag inte ens har nå pengar. JOBBIGT!





NU blir det lite bilder




sötaste killen!












modernaste vagnen någonsin!

nåja, lite bilder iallafall, enjooooooiii
ska förresten hänga med sofi ikväll, BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0