inte ok

vilken prommis! haha. Tänkte gå genom djupviken till stan och sen tillbaka till öjebyn. Men när jag var i djupviken ringde sofi och läskades med hallontårta, vilket inte är ok för den delen, såg då efter ett tag en skylt "grisberget" så tänkte att jag skulle vara smart och gena. så jag gick dit och kom på ett skidspår, sen en korsning, chansade på ett spår, sen en y-korsning osv.. Sen kom det en sånhär stor tavla med en karta vars man var. Jag var längst ifrån ridhuset, kändes riktigt bra. Pratade iallafall med sofi i telefon under denna händelse, hah. Efter ett braaaaaaaaaaaa tag kom jag äntligen fram till asfalt! haha. åh, jobbigt. Mina ben är helt slut och min nacke är sämre.


hur som haver, kvällen spenderas med fint folk från gamla klassen. Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och sen fara till sofi och äta tårta!


so cute!


Kommentarer
Postat av: marre

du gick förbi mig då, ;-) bor ju i ett av husen vid skylten in till grisberget på djupviken! :) jag & danne körde förbi när du var ute och gick.

2011-04-12 @ 11:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0