uppdatering.

fredags: for till farmor och farfar, för vi hade planerat å köpa EN JACKA, när jag kom dit så hade hon skrivit en lista på saker vi skulle köpa, men jag säger inte emot! :) tur man har världens bästa farmor och farfar♥ blev en massa saker köpt, 2 par skor, en jacka, tröjor, byxor, vantar, halsduk osv :) kanske tar kort på allt och visar nån gång snart.

på kvällen for vi några tjejer ur klassen å käka på thaigarden, jag lisa linnea tina anna och petra :) fast petra följde inte med till tina senare. Där var vi massa folk, och de va trevligt! Kring 12? for vi till stan, träffade sofi och maja, gick och käka på max med sofi maja linnea och lisa, sen for jag och sofi hem.


idag, har klippt gräs. Ska klippa mer gräs, som inte ens ligger på våran tomt. Sen ska jag se om jag har skjuts till martin, det måste jag ha. lol.


pluuuss som pricken över i:et på hela helgen: min syrras vatten gick i fredags, och igårkväll åkte dom in på bb, så före måndag är jag moster,lycklig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0