need you now

matchen blev oavgjord igår 1-1, men de skulle egentligen bli 1-0. För deras mål som dom gjorde var inte mål. Bollen var ute, på kortsidan, så då passade issa bollen till fia, så de skulle gå fortare, men då blåste domarn av och sa att de va tillbaka spel. Men han hade inga linjedomare som kunde avgöra de. Helvetes åh. skulle typ kunna börja gråta så sur ja blev! Men sen gjorde vi mål, då kändes de bättre. Men ändå sviiiiiiindåligt att de blev oavgjort. Jag spelade trots att jag var förkyld, inte bra. typ när jag sprungit ett tag fick ja svårt å andas å allt, men jaj.


sov hos sofi igår, vi såg film och myste på! Johan å sluggan var med ett tag, fast när jag och sofi somnade i soffan for dom hem. :)

idag for vi till heden och såg match träffade martin och viktor, viktor följde oss hem till sofi ett tag.



blir att fara ut ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0