jag är arg som ett bi, vass som en kniv, jag är snabb som en bil, jag är kall som en isbit

nyss duschat skönt. Terrad på facebook har jag också blivit! No-lifers. GAL(Get A Life) som våran mentor visade klassen, nästan ingen i klassen hade hört talats om de.. aja,lol. nä inge lolläge nu, aiiiight?


lagt in massa gamla låtar på iPoden, finns nästan inge bättre än de. Älskarde, låtar som påminner om nånting, också nu, när man lyssnar på den, kommer man ihåg hur de var, och hur de kändes. love.l.y. Har mensvärk också, som är förjävlig.


jaj, ska sova, pussN


Kommentarer
Postat av: linnea

HJÄLP MIG EMELIE

http://linneaabergman.blogg.se/2010/october/i-need-help.html#comment

2010-10-04 @ 23:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0