im you're pusher babe

Har inte uppdaterat nå idag, pga att jag bara tagit de lugnt, legat och sovit och sett tv. Då jag vaknade imorse kände jag att min läpp var svullen, så jag kollade i spegeln och den var uppsvälld. Så jag tog en tablett, från förra gången, om ni kommer ihåg de, annars står de i första inlägget i hela bloggen, och sen la jag mig och sov. Svullnaden har dock gått ner nu, är bara röd och smått svullen, så blir skola imorgon iallafall.

börjar kring 10 och slutar 12.50,inte illa alls! Min syster, markus och elis kommer imorgon och blir här över helgen, även morfar kommer, fast på lördag till söndag:-)






saknar fotbollsskolan nå gryyymt mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0