gubben i lådan

kom hem från arjeplog idag, vart där i 4 dagar, inte illa alls. Igår, kom lisa, jasmin och jossan och hämtade mig, sen for vi in till stan, träffade folk drog till nån, och hade de trevligt! Dock var det sjukt kallt. kom hem kring 1? eller nånting sånt.


var på marknan idag, finns typ ingenting.. förutom godis.. haha.
Har varit förbi sofi ett tag också, hon är sjuk, stackarn

hon e gode freeesch.. eller? hahaha.

jaja, har inge vettigt i skriva



eller joooooo. har hittat en ny tv jag ska få! så i veckan ska de inhandlas en ny :) plus nya högtalare till datorn, mina har pajat.. dom är ju också smått gamla! OCH jag ska även få en fondvägg. en bildtapet alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0