you're the best

Har nyss dammtorkat klart rummet, och packat det mesta. Ska snart väcka Sofi och då går jag hem till pappa och hon hem till sig antar jag! :-) Gårkvällen var azm! Hos maja så satt vi och pratade och körde "jag har aldrig" haha ojoj.. ;-)Och lite sånt! Sen gick vi till Olivia där det var fullt med folk! Sen efter nån timme gick vi hem och vi somnade ungefär.. halv3-3 :) Vaknade kring 11, då åt vi frukost, jag sofi och maja. Therese och Ela hade farit tidigare. Då vi kom hit la vi oss och såg tv, vi sov tror jag. Sen städade jag och sofi gick från soffan till min säng och la sig för att fortsätta sova! bilder kommer sen, för nu är det nå konstigt med blogg.se de har typ ja, gjort nånting som gör att de inte går att lägga in bilder. heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0