presentera mig själv

Ok, nu börjar jag!

Jag heter emelie laestander, är 16 år och bor i öjebyn. Har två fina familjer, skilda föräldrar och 3 syskon. Har världens finaste vänner. Och en superfin pojkvän!
Jag har spelat fotboll i snart 11 år, jag spelar för Öjebyn IF. På min fritid är jag med mina vänner, tränar fotboll, är på gym eller hemma och gör lite allt möjligt.
Jag går Barn- och Fritidsprogrammet- 1B.

Ok.. känns smått löjligt att skriva sånthär. Men för att ha nånting att skriva om, så ska jag försöka göra det här i 30 dagar!





bjuder på 2 random bilder också!

Kommentarer
Postat av: gussa

är det inte smartare att börja den 1 december? ;)

2010-11-30 @ 13:09:49
URL: http://gussa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0