PENTRYT

Kom hem för ett tag sen! Sov hela tiden efter att jag skrev de senaste inlägget, somnade framför tvn. Och när pappa kom hem for vi till Pentryt! :-) vi åt en 2middags(om man kan kalla de så? en middag för 2?) lät som värsta romantiska middagen, haha. Nämen, de var iallafall gott! Först en vårrulle, jag trodde den skulle vara liten - men den tog ju upp halva tallriken! Sen scampi(räkor) och schezuankyckling(typ.) och till sist friteradbanan och glass.

Jag blev typ proppmätt efter vårrullen.. haha. sen for vi till kioskpiraten och köpte en liten påse!

pappa ska och spela poker ikväll, så det blir ensamt ikväll! Fast kring 10? kommer nog sofi, och då ska vi se skräckisar! hiiiiiiiiiihi.


har lite bilder att lägga in nu! :-)


hahaha läste mina gamla dagböcker förra veckan.. hahaha.




tur man kunde stava ;-)

cooltjej, fränt att få vara med 2 kompisar!!!:P:P:P:P


elin was there!



lovely cat

Kommentarer
Postat av: eö

shit! harja våldgästa din dagbok! :D kommer inte ihåg de, sådär se ju mimmis stil ut idag! hhahahaa

2010-11-13 @ 01:18:06
URL: http://elinokvist.blogg.se/
Postat av: eö

nej alltså måste va mimmi som a dagboksrape:a dig! :d

2010-11-13 @ 01:19:36
URL: http://elinokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0