Gårdagen var azm

kring 5 for vi och hämtade upp sofi för att fara till maja! :-) de var bra hon och judith där, ella skulle inte komma och ela skulle komma lite senare! Vi ringde runt, eller jag, ringde runt till pizzerior och frågade om dom körde hem mat.. men inte fan gjorde dom det.. tills sofi kom på, att för flera år sen så ringde dom och beställde av hemkört, och fick även hemkört. så vi letade upp numret och vips! Vi fick dock vänta 40min..



sen tog vi massa bilder och gick till ica och köpte gotta :-) Sen krng 9, kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till martin! Vi såg The Hole, och den var inte alls lika läskig som första gången.. hah.. men mysigt var de.♥


Idag väckte pappa mig kring 1, steg upp kvar över, duschade, böt om, for till farmor och farfar för att äta middag.. sen efter allt dedär for vi och övningskörde! Gick bra, körde runt hela industriområdet och förbi på holmen. Ska få köra hem till mamma sen,  Gr8!















såg nu att alla bilder blev för små.. men orkar inte göra dom i större format.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0