fara för trafiken?- aldrig

sofi om ok:
inte ok!!!!!! bilden på dig å emma är från skellefteå om jag inte minns helt fel! å bilden då du har en massa packning är från kiruna!! illa emelie illa!!!!!!:@

svar: ojdå.. förlåt sofi :( ahah, nu vet alla det!



Har bäddat rent i sängen och städat undan lite OCH stickat lite... På slöjden så har jag nästan VG hon sa att jag var NÄRA Vg, men då måste jag göra nå mer komplicerat. Får se vad jag sak hitta på att göra! Tog iallafall hem stickningen så den blir klar tills vintern.(en halsduk)


Pappa kommer snart, vi ska ut och övningsköra, sen ska jag köra till sofi! Vi ska nog baka.. heh, får se vad vi mer hittar på! :-)





saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0