Dag 3 – Mina föräldrar

Okej. dag 3! Min mamma heter Maria och min pappa heter Patrik! Pappa är 40 tror jag.. och mamma är 40!
Båda bor på Holmen, ett kvarter ifrån! :-) ganska nära att gå. Dåliga är att jag måste gå emellan eftersom de är så nära.. men det är bra om jag har glömt nånting hos nån av dom, då är det nära att gå!

När jag var 2 så skildes dom, och mamma hade då hittat en ny. Och pappa har varit singel, haft nån flört då och då ;-) men inte mer än så.

Kan inte säga annat än att dom är världens bästa föräldrar:-) även om jag kan bråka med dom och skrika och gorma. Så är de ändå mina föräldrar som jag älskar! ♥



min syster mamma och kusin på axlarna!




pappa och en av våra gamla kissebäbisar....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0