UTELÅST på natten..........eller?

Ok. efter jag skrev inlägget hos jennifer, gick jag och therese till simon. Johan gick med en liten bit, han skulle till linus. Men iallafall, vi hann gå hur långt som helst innan martin och simon mötte oss..  Då vi kom fram, såg vi typ tv. Och halvsov.. haha, endååååååååå mys. kommer inte ihåg när tessan for:o.. lolz. men simon och martin följde mig heem.. eller simon vände efter en bit&martin följde hela vägen. finis♥

och när jag skulle låsa upp, så gick det inte........................ stod ute i typ 10-15min.. skrev ett sms till mamma, knackade på dörren,blåste i nyckelhålet, men de funka inte... men tillslut, efter att jag typ blåst i en helminut utan att andas(hehe) så gick det att låsa upp. min säng var ganska varm jämfört med hur det var ute.



min kväll kommer bestå av jennifer och sofi! :-) jennifer sover över och sofi är med oss ett tag före hon ska till matte!


gillar påsarna under ögonen, så fiiiint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0