the lazy song

Somnade då jag kom hem, åt mat- som smakade bajs. potatissalladen var full med örter och det smakade bajs.  nåja, fanns ju kött till att äta. Ska med sofi och gymma sen, om jag orkar.. fattar inte varför jag inte orkar!! förr var jag alltid och tränade, och med förr menar jag typ..1 månad sen? Men nu orkar jag aldrig släpa arsle till gymmet.. så kallt. Tack vare vintern blir jag så sjukt trött, det är galet. och det slutar med att jag inte orkar göra nånting.

Inför spanien måste man ju vara vältränad... ehhe eller? Nä. men jag vill inte vara som nå fetto där.. typ, "vem är fettot på bilden?"......... nämen ni kanske fattar.


hejdå


Kommentarer
Postat av: evve

bli nästan arg på dig då ja läser att du säger du är nå fetto.. Kom inte och säg du är de! för de finns inte ett enda ställe med nå fett!! du är så smal man kan vara, bli du smalar skulle du ju inte se klok ut! Du är fin som du är och du är INTE FET!!!

2010-12-09 @ 20:01:26
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0