SJUK NATT.........

först vaknade jag kring 6-halv7 för att sofi låg och knäckte tårna. sen låg vi och prata och ja, lejda oss. Sen sa sofi "du låg och viskade inatt!" ja ba, "jaha vad sa jag?" då sa hon "jag vet inte.. hörde inte vad du sa, men tänk om du viskade till någon?" och jag låg ytterst i sängen med huvudet mot golvet, och jag fick jävlat panik och hoppade in längst in i sängen och sofi blev intryckt i väggen, och vi blev sjukt skrämda sen så såg sofi en sjuk jävla sak så vi blev så sjuuuukt skraj. I mitt svarta rum kring7 på morgonen...

och sen när vi låg under täcket hörde vi dörren öppnas - PANIIIIIK! och helt random jag ba "hallå..?" och då svarade någon "Hallå." och det var pappa! hahahahahaha åh. sjukt rädda vi var.




taggar ikväll, ohyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! måste förbi mamma och hämta mitt smink och nå andra grejjer tror jag. Sofi är vaken faktiskt, för en gångs skull. typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0