Love hangover

sitter och äter sallad och mackor. gott såhär efter en dålig träning. För det första, jag hatar luftkonditioneringen i Bersika fotbollhall, för den är SÄMST. Och som plus på det, har jag ansträngningsastma. ändå soft? eller....

och för de sista, allt gick bajs. Men vi har nu fått en ny tränare... åh, kommer sakna peter,leif,hasse&uffe.... </3 Vi har nu en som heter Jörgen Isaksson. han blir nog bra! aja.


börjar sent imorgon, ska till ungdomsmottagningen 10.20- som att jag längtar! jag gör allt för att få ta ut p-staven då.. Jag ska böna och be om att få ta en bedövningsplåster gå till skolan en timme, gå tillbaka och dom får snitta i min arm och ta ut den där jävla staven!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0