lemar- 50/50

okej! nu kör vi klart alla "dag" ar.



♥ Dag 26 – Mina rädslor.
det finns mycket jag är rädd för. Men en sak jag fruktar som värst, är att mina föräldrar eller far/mor föräldrar ska dö. Om dom gjorde det, skulle jag gråta floder. Och om mina syskon såklart skulle dö. Men föräldrar&mor-farföräldrar - de är de värsta.

och att bli lämnad. att helt plötsligt en dag står man där, utan en vän bredvid sig. ingen vid ens sida, det gör mig rädd. nog för att jag aldrig tror de kommer hända mig, men man vet ju aldrig. Och att få cancer. Det skrämmer mig, att typ bli dödligt sjuk! fast det skulle vara lite mysigt med alla som kommer och hälsar på och visar att dom bryr sig.

♥ Dag 27 – Min favoritplats
Min favoritplats spelar ingen roll så länge jag är med dom jag älskar och trivs med. Men en speciell favoritplats är nog fotbollsplanen!


♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
jag saknar tiden från förr. sommaren 08, med mina saknade bästavänner. Rebecca jennifer och sofi. ingen kan nånsin förstå hur kul vi hade! nätterna vi var i stan, cyklade runt i stan, fyllefolket vi träffade och nätterna vi bara var med varandra och var. det var underbart, och jag saknar det. Men vi förändrades och vi splittrades. Och det kan aldrig bli detsamma.

jag saknar också min gamla klass. Folk jag kände, tills dom blev förändrade till en helt ny person som jag inte känner igen. Jag saknar att vara i stallet och rida. Jag saknar vårat 95lag. Finns mycket jag saknar. Saknar tiderna då jag alltid var med mimmi och vi hittade på massa knasigheter. Men man kan ju inte få allt antar jag.


Dag 29 – Mina ambitioner
ingen aning om vad som menas, vi skippar den!


♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick
Var när slutsignalen gick i Psg finalen.



listan - klar! √



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0