förbannat vidrigt..

Idag hade vi ju en Hälsodag i freja! i varje klass rum fanns de uppdrag, t.ex. Dobidoo, Showtime, Idol, So you think you can dance, Fear Factor, Frejas bästa förare osvosv...

vi började med Fear Factor, och först  skulle vi välja ut 3 i laget, det blev jag tina och sarita! Först skulel vi stoppa ner händerna i en hink med massa sörja vi, vi såg dock inte vad det var för det var övertäckt. I min hink var det mjöl vatten och gelé råttor.. kändes inte mysigt.

Sen skulle vi äta en jävla oliv... Så jävla vidrigt, jag försöka först svälja den hel, men de gick fan inte! Fick kväljningar och stod typ å grät så vidrigt det var! Spydde tillslut, efter många försök att svälja den! Vi fick iallafall plusploäng för att jag vägrade spotta ut den direkt,för jag verkligen försökte få ner den!

Sen var det massa andra saker också! :-) Sen gick vi till Step-in där började vi med Body pump, de var långtråkigt och jobbigt.. Sen spinning, och de var verkligen slitsamt! fyfan.. Sist Zumba, de va jävligt kul! haha.


blev ett ganska långt inlägg.. hehe.


vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0