♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Haha, alla vet redan vem min bästa vän är! haha, men för dom som inte vet(vilket inte är så många) så är min bästa vän sofi! Vi har gått dagis med varandra, gått samma klass och allt! Men, de va inte förräns typ i 6-7an vi började vara med varandra mycket. i 5-6-7 typ, så var vi 4 st, jag josefin marre och sofi som alltid var med varandra. Det var jag och josefin, Sofi och marre. Men sen i 7an typ blev det som att vi böt partners! hahah, jag och sofi, marre och josse. Dom var alltid med varandra och vi var alltid med varandra. Men iallafall. haha.

Sen 8an..? kanske, har vi bara blivit mer och mer tajta! Vi är med varandra varje vecka, minst 4-5 gånger i veckan typ! Vi kan göra allt från ingenting till att göra hur mycket som helst! typ sitta och se tv i 2 timmar, eller fara omkring i öjebyn, till stan, tillbaka till öjebyn osv!  Finns massor.

Hon är min bästa vän för med henne kan jag verkligen vara mig själv, berätta allt som jag har att berätta, jag kan prata ut med henne osv. Vi har känt varandra i snart 14 år, asså. Gått på samma dagis, gått i samma klass från 6års till 9an. Och att nu gå på strömbacka i en ny klass utan henne känns lite smått tomt :( men jag går typ alltid till storskolan för att vara med henne.... hehehehe.

Finns så mycket att skriva, alla saker vi gjort. Varit vaken hela natten, gjort massa fula filmer, tagit sjukt fula kort och bara varit allmänt lejda! haha. Jag älskar min bästavän, för det är världens finaste vän! Varje dag på sommarlovet var vi med varandra.. kommer ihåg en gång, jag hade varit borta typ en vecka, åsså när jag kom hem skulle sofi fara bort direkt, så vi hann aldrig träffas, och när hon kom hem, då hade vi varit utan varandra i 2 veckor, och när vi träffades började vi typ skratta hahah.



update: skrev det där igår 3/12. men jag hann aldrig klart för jag for iväg osv. Men det får nog räcka! haha :-) finns mycke mer jag kan skriva, men det blir nog långtråkigt!







massa bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0