♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Finns många bra svar.. Men jag skippar nog den frågan. Jag hoppar över till nästa!


♥ Dag 6 – Min dag

Min dag har varit bra! Började med att jag for till Ungdomsmottagningen 10.20, pratade med en "läkare" och vi kom fram till en bra lösning. Ska dit igen 14/12. Sen svenska där vi fick ha nån liten lek med varandra, och efter det hål. Och jo.. jag åt en klubba idag, och då råkade jag skära mig i gommen med den (jag börjar ALLTID blöda när jag äter klubba..) iallafall, kände att de började smaka jätte mycke järn, så jag hämtade en servett och spottade ut och de vara bara blod. så jag använde nästan upptill 20 servetter för att spotta ut blod... ehhe, blev en fin liten hög på bordet i fiket med blodiga servetter.


Kanske ska till gymmet senare ikväll, nu är de mat!


Kommentarer
Postat av: marre

ska också dit den 14/12 ;-D ska snacka om att ta ut p-staven typ :p vad sa dom till dig? :)

2010-12-03 @ 11:57:27
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: marre

okey, jag ska då också säga att jag vill ta ut p-staven så fort som möjligt .. har fått typ massor mer finnar än tidigare, eller små knortar mest bara.. sen har jag haft mens sen jag stoppade i den! ;p

2010-12-03 @ 13:09:05
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0