♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Vet inte vad jag ska skriva om. För min senaste, då jag fyllde 16, var det några som sa att dom skulle komma, men sen kom dom inte. men ja, what to do liksom.

Min favoritfödelsedag var väl kanske när man var liten, och fick sin docka som man så gärna velat ha i evigheter! ingen aning faktiskt.

En födelsedag, då jag fyllde 15? Så anordnade några av mina kompisar en överraskningsfest.. haha den blev lite fail, men det var jätte gulligt gjort! haha. dom hade tänt ljus på golvet, framför dörren typ. och när jag och sofi kom in, så skulle alla egentligen gömt sig, men då failade dom på det.. haha, det var något att minnas, thanks♥



överrasknings "kalaset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0