♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Jag har många favoritminnen!

kan berätta om några, dom jag kommer på.. En var när jag skulle få bli moster, var helt överlycklig, satt och grät så glad jag var! För deras skull, och även för min, hih..

Och när vi vann psg matcherna en efter en.. allt gick super bra, vi kämpade verkligen till 100, hela laget! det var underbart. När vi kom till final fruktade vi att vi skulle få möta saik,och självklart. Vi kämpade på,så sjukt jävla bra! Domaren blåste tydligen av, och dom hade gjort mål. De blev en stor sak av det, att det INTE var mål. Men domaren dömmer.. (jävligt dåligt.) säger inte det bara för att vi förlorade, men vissa har bild på det, att den INTE var inne, och några stod vid målets sida på läktaren och sa att de inte var mål. Men jaj, alla domare kan inte vara bra. 

och nu när farmor och farfar sa att vi skulle utomlands och att sofi fick följa. AZM!Ska bli hur kul som helst.

Alltså åh. Nu blir det jobbigt, har flera minnen, men bara för att så kommer jag inte på några nu. KULT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0