♥ Dag 15 – Mina drömmar

Jag brukar drömma ganska mycket, och ofta mardrömmar om björnar och att mina vänner/familjer blir dödade. Även så att om jag är tillsammans med någon, då oroar jag mig ganska mycket. Och då händer det att jag brukar drömmer om att komma på han med någon annan. Och när jag får såna drömmar, om björnar och de andra, så oroar jag mig. Jag har svårt att släppa det. Och när det är björn drömmar så har alla drömmar utspelats i Mullejaur. Där är vi ibland, min "mamma"familj. Det är mitt i skogen, och det finns björnar där. Ibland känns det som att det är en "mening" med drömmen, som att det någon gång kommer hända. Man vet ju aldrig. Värsta i drömmarna är att man ser i detalj hur någon dör, eller reagerar när man kommer på någon. Och hur rädd/ledsen man egentligen är, när man vaknar upp gråtandes.


Sen brukar jag drömma konstiga drömmar också.




huset i mullejaur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0