♥ Dag 11 – Mina syskon

Jag har 3 syskon! :-) 2 bröder och en syster. Min syster är äldst, hon är.. 22? (hon var tydligen 23! ;-)) och markus 21 :-) tror det är så, vet faktiskt inte exakt. Men min lillebror sebastian är 8 år, det vet jag! Vi har alla olika pappor, men samma mamma, så det är inte mina "riktiga" syskon, men jag ser dom som mina riktiga syskon:-)♥

Evelina bor i arjeplog med henne kille Markus, och deras lilla son Elis! :-) Han är världens sötaste, och jag är stolt över dom!hihi. Brukar fara dit och hälsa på dom på helgerna, förut när dom bodde i lägenhet så brukade alltid jag evve och nån av hennes kompis fara ut sent på kvällen och ragga länge i byn ;-) det var kul! Kan sakna det litegrann, men nu när dom fått hus och barn, så blir de andra saker att göra:-) Vi brukar se film, och på vintern brukar vi vara ute nånstans med skoter och sådär, faktiskt ganska bra!

Min storebror Markus har jag inte så jätte bra kontakt med, men han har tjej som heter Emelie. Han flyttade till piteå för.. 3-4 år sen? Han bodde hos sin pappa i arjeplog tidigare, men han flyttade iallafall hit! Vi brukar inte prata med varandra så mycke, varför vet jag inte.   Nu har han flyttat ut och ska flytta in i en lägenhet med sin tjej!

Och min lillebror Sebastian är 8 år, och väldigt jobbig.. enligt mig, men jag är ju storasyster, what to do liksom. sånt jag får stå ut med! Han retas ganska ofta, och jag retas tillbaka och sådär. Han spelar innebandy och hockey, varje dag i veckan, en träningsnarkoman alltså.


Så, nu har skrivit om mina syskon! :-) Nu blir det bilder.


Markus och sebastian


jag evve och sebastian

Markus sebastian jag evve. och framför mig och evve är det kusinerna emma och william!




Kommentarer
Postat av: evve

Smickrande att du tror jag är yngre än vad jag är.. ;) Men jag är faktiskt 23 ;P

2010-12-08 @ 23:40:41
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0