♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Svarta jeansleggings, linne och adidaskofta. Plus en halsduk! Kände inte någon ork för att ta kort och lägga in.. sry.
Är sjukt trött, så det blir väl en tidig kväll skulle jag tro, vi får se.


imorgon har vi cellskapsresa i Freja. 3orna har arrangerat ja, cellskapsresan för oss 1:or?.. Jaja, i varje klassrum har dom gjort ett "uppdrag" vi ska klara av och om vi gör det får vi poäng. Man delas in i grupper i klassen, och sist räknar man ihop alla klassens gruppers poäng. Vi ska göra uppdragen i freja, gå en tipsrunda till Step-in och där ska vi ha spinning, bodypump och zumba. Där får man poäng beroende på hur aktiv man är! jaja,vi ska då vinna...



blev mycke att skriva, nu ska jag kolla på lite sommarkläder, och se om det finns någon bra film att ladda ner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0